استودیوی CD Projekt Red اخیراً در مصاحبهای درباره اندازه نقشه و محتوای بازی The Witcher 4 در مقایسه با The Witcher 3 توضیحاتی ارائه کرده است.
سباستین کالمبا، کارگردان بازی، در اینباره گفت:
“این سؤال خوبی است. به یاد دارم زمانی که روی میزان زمان مورد نیاز برای به پایان رساندن Blood and Wine یا Heart of Stone فکر میکردیم، اعدادی مثل ۵ تا ۱۰ ساعت را در نظر داشتیم، اما در نهایت این زمان به ۳۰ ساعت رسید! بنابراین نمیخواهیم خود را درگیر اعداد و ارقام کنیم. نقشه The Witcher 4 قطعاً کم و بیش هماندازه The Witcher 3 خواهد بود و تعداد مأموریتها نیز تقریباً مشابه خواهد بود. با این حال، باید تأکید کنم که بازی بسیار بزرگ و جاهطلبانه خواهد بود. تمرکز ما پیش از هر چیز روی ارائه تجربهای عمیق و درگیرکننده است، بنابراین کیفیت را بر کمیت ترجیح میدهیم.”
کالمبا همچنین در گفتوگویی با IGN توضیح داد که چگونه سیری، شخصیت اصلی این نسخه که در آغاز مسیر تبدیل شدن به یک ویچر قرار دارد، با گرالت، شخصیت اصلی سهگانه قبلی، تفاوت خواهد داشت:
“ما میخواهیم بازیکنان در جهت تعریف شخصیت او [سیری] نقش فعالی ایفا کنند. او در آستانه تبدیل شدن به یک ویچر است، اما قوانین خودش را دارد. او هیولاها، مأموریتها و ماجراجوییها را به شیوهای منحصر به فرد مدیریت میکند. علاوه بر این، فکر میکنم شخصیت او به ما فرصت بیشتری برای روایت داستانهای متنوع میدهد. هدف ما این است که تجربهای عمیقتر برای مخاطبان فراهم کنیم و Ciri شایسته این تمرکز است.”
همانند عناوین قبلی سری Witcher، که با وجود شخصیت اصلی غیرقابل شخصیسازی، داستانی چندشاخه و انتخابمحور ارائه میدادند، The Witcher 4 نیز این رویکرد را ادامه میدهد. بازیکنان از طریق انتخابها و تصمیمات خود مسیر سیری را شکل خواهند داد. کالمبا اشاره کرد که The Witcher 4 نسبت به نسخههای قبلی آزادی عمل بیشتری به بازیکنان خواهد داد و کنترل بیشتری در اختیار آنها قرار میدهد.
با خرید گیفت کارت استیم از زیکارت، از تمام امکانات هیجانانگیز بازی لذت ببرید.