اخبار

جهان باز The Witcher 4 عمیق‌تر و درگیرکننده‌تر از همیشه

جهان باز The Witcher 4 عمیق‌تر و درگیرکننده‌تر از همیشه

کارگردان روایی بازی The Witcher 4 در مصاحبه‌ای جدید جزئیاتی را درباره ویژگی‌های جهان باز این اثر و فلسفه طراحی آن به اشتراک گذاشته است.
فیلیپ وبر (Phillipp Weber)، کارگردان روایی The Witcher 4، در گفت‌وگویی با وب‌سایت VGC تأکید کرد که هدف CD Projekt RED در توسعه این بازی، تمرکز بر عمق و غوطه‌وری در جهان باز، به جای صرفاً بزرگ‌تر کردن نقشه بازی نسبت به The Witcher 3 بوده است.
وبر در این خصوص گفت:
“یک جهان باز نیازی ندارد که لزوماً بزرگ‌تر باشد؛ بلکه می‌تواند عمیق‌تر، غوطه‌ورتر و سیستماتیک‌تر باشد. فکر می‌کنم این رویکرد چیزی است که تجربه‌ای واقعاً هیجان‌انگیز خلق خواهد کرد.”
Małgorzata Mitręga، تهیه‌کننده اجرایی بازی، نیز به این موضوع اشاره کرد که هرچند The Witcher 4 بدون شک یک تجربه وسیع و چشمگیر خواهد بود، اما تمرکز اصلی تیم توسعه بر جاه‌طلبی و ایجاد محتوای جذاب و همه‌جانبه است.
او در این‌باره گفت:
“ایجاد ویژگی‌های مختلف به این معنا نیست که صرفاً بزرگ‌ترین آن‌ها را داشته باشیم، بلکه باید بهترین ویژگی‌ها را در زمانی که داریم ارائه کنیم. این موضوع بیشتر به جاه‌طلبی برمی‌گردد و اینکه محتوای پیچیده و معناداری در بازی وجود داشته باشد، نه اینکه فقط به اندازه و مقیاس توجه شود. با این حال، The Witcher 4 همچنان یک اکشن نقش‌آفرینی تک‌نفره و جهان باز خواهد بود که مقیاس بزرگی دارد.”
وبر در پایان صحبت‌هایش تأکید کرد که طراحی بازی به گونه‌ای است که از ارائه محتوای تکراری جلوگیری شود و هر لحظه تجربه‌ای معنادار و جذاب برای بازیکنان به همراه داشته باشد.
“ما همیشه معتقدیم که هر چیزی که به بازی اضافه می‌کنیم باید معنادار و جالب باشد. اگر به نقطه‌ای برسیم که محتوا شروع به تکراری شدن کند، این نشان می‌دهد که بازی بیش از حد بزرگ شده است.”
به نظر می‌رسد The Witcher 4 با تمرکز بر کیفیت و عمق طراحی، قصد دارد استانداردهای جدیدی برای جهان باز در بازی‌های نقش‌آفرینی تعریف کند.

با خرید گیفت کارت پلی استیشن ، ایکس باکس و استیم از زیکارت، از تمام امکانات هیجان‌انگیز بازی لذت ببرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *